Godmorgon!!!

Igår åkte jag och mamma till stan. Vi gick in i 2 affärer. Först i en jack o sånt affär för att köpa en jacka till brorsan. Men den fanns inte i hanns storlek. Alla var för stora.
Så då gick vi till en skoaffär och skulle kolla på läder stövlar eller ngt sånt. Det fanns 3 par skor att välja ¨å(Efetrsom jag int ´kan ha vuxen skor). Så jag köpte inga.
Sen åkte vi till ngr kompisar. Vi fikade. Pratade och så. Detas pappas kusin elr ngt sånt kom också...:) Sen började vi kolla på en film. Vi han se i en hav timma och lite mer. Sen skulle vi gå hem...
När vi kom hem ååt vi, kolla på idol och mkt mer...

Idag: Ska vi få gäster! Skojsigt...:)




Nu sitter jag och kollar lite på datan xD Och bloggar :D
Jaja, kram //Moooa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0