Test <3

Kopierad freåån ngr tjejer i min skola :)  

Är du..


Osäker
: Ne, int just nu...
Trött: ne :)
Intressant: Vet inte?
Smart: Kankse det :P
Barnslig: Ibland =P
Skoltrött: Ne :)
Rolig: Ja,:)  Jag tkr ilf det xD
Pratglad: Hehe ;)
Frågvis: Ibland?
Blyg: Mot de jag inte har träffat på länge :)
Lätt uttråkad:  Lite ;)
Vegetarian: ne
Pålitlig: aa :)



Har du..

För många vänner: Kan man ha det?
Tvångstankar: ?
Färgat håret: ne
Brutit några ben: ne.
Några piercings: ne. men hål iöronen <)
Egen dator: Ja :) Det är den jag skrievr på :O
Gjort bort dig rejält: aa. T.ex när jag testade sjunga opera på gatan med Hilda och så kom en förbli
Bra självförtroende: Ganska :)
Komplex: Vet inte
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ne
Varit kär: aaaaa, nu :P
Blivit kär i någon på nätet: Ne, eller lite för LÄNGE sen xD
Dumpat någon: Ne =P elr kanske =P
Stulit någonting: ´ne
Gjort något olagligt: ne

Vem..

Saknar du: detdu ;)
Vill du döda: ingen
Kramade du senast:  vet nt 
Vill du vara som: mig :D
Sårade dig sist: Tar inte upp de...
Vill du bli galet full med: Vet nt
Gjorde dig riktigt glad senast: Hehe ;)
Ringde dig senast: Mammis
Ska du gifta dig med: DetduxD
Får dig att skratta: typ alla xD Brorsan, Josefin xD


Hehe ;)

Jaja :) Kmr mer test säkert
/Moa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0